Najděte si ty nejlepší nabídky:
Rozšířené vyhledávání

Vítáme vás v eventové samoobsluze

Z katalogového portálu FIREMNÍAKCE.cz se stává eventový konfigurátor. Uživatelé si jeho prostřednictvím budou moci objednávat eventy na internetu.

 

Na podrobnosti jsme se zeptali spolumajitelů portálu, Norberta Pýchy a Pavla Hofrichtera. Pavel projekt před patnácti lety založil, Norbert do něj vnáší nové nápady a zkušenosti z praxe.

 

Co tato změna přinese uživatelům?

Pavel Hofrichter (PH): Pořadatelé firemních a společenských akcí si přes náš portál svoji plánovanou akci nově nadefinují, objednají i zaplatí.

 

Jak to konkrétně bude probíhat?

Norbert Pýcha (NP): Vyhledáte si vhodnou lokaci, provedete poptávku po volné kapacitě v požadovaném termínu a po potvrzení ze strany lokace i uhradíte služby. A obdobně budete postupovat při výběru umělce, moderátora, taneční skupiny či cateringu.

 

Můžete popsat jednotlivé kroky?

PH: Vy jako uživatel můžete pracovat se svým seznamem ve „wish listu“, své vybrané a potvrzené položky uvidíte v „košíku“, a sestavíte si celý harmonogram akce.

 

Jaký je rozdíl mezi „wish listem“ a „košíkem“?

PH: Přidáním zvolených lokací (či umělců, služeb apod.) do „wish listu“ si vytváříte svůj seznam oblíbených položek. V „košíku“ máte již jen své potvrzené objednávky na určitou konkrétní akci.

 

Co nového máte připraveno pro partnery portálu?

PH: Partneři se klasicky prezentují v internetovém katalogu. Po přihlášení do svého profilu na portálu FIREMNÍAKCE.cz mohou pracovat s poptávkami (a to jak individuálními tak i hromadnými) a  uvidí v kolika „wish listech“ a „košících“ se objevují.

 

Co mohou udělat pro své větší zviditelnění?

NP: Své šance mohou znásobit PR článkem, reklamní kampaní nebo třeba přednostním výpisem. V naší nabídce je možnost sepsání rozhovoru s partnerem nebo natočení krátkého videa či pořízení promo fotografií.

 

Co tato proměna přinese?

PH: Portál FIREMNÍAKCE.cz se za patnáct let provozu se stal oblíbeným nástrojem pro plánování firemních a společenských akcí. Tímto rozšířením naší nabídky chceme pořadatelům akcí výrazně usnadnit a zjednodušit práci.

 

Odkdy to bude fungovat?

NP: Celý proces je rozdělen do dvou fází. První je v současné chvíli již spuštěna. Druhá zahrnuje pokročilé funkce a implementovat se bude do konce srpna.

 

 

777 226 603 info@firemniakce.cz